torsdag 25 september 2014

Vecka 40!

Nu var det länge sedan jag skrev. Vet inte riktigt varför... tror det är för att jag inte vill tänka på IVF. Mår fortfarande väldigt dåligt av att tänka på det och på att hamna där igen. Men, nu är jag i vecka 40, det är en vecka kvar till BF. Känns... konstigt. Bra, såklart! Overkligt fortfarande. Längtar så himla mycket. Bebisen ligger väldigt högt och är inte fixerad, så jag har inga förhoppningar om att hen ska komma tidigare. Men det är ok. Min älskade bebis, du får komma senare om du vill.

Jag mår mycket bättre nu än i början, även om oron inte släpper taget. Om jag inte känner bebisen så blir jag väldigt stressad. Men hen är ganska rörlig och ger ofta gensvar om jag petar lite.

Kan inte fatta att om tre veckor har vi en bebis här! Det är så fantastiskt och jag är så tacksam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar